Patah sayap bertongkatkan paruh, namun gunung kudaki-kudaki jua!



Saturday, December 11, 2010

Anniversary

Setiap kali Disember tiba akan terkuak tingkap memori..Senang cerita bulan Disember bulan anniversary..Kami sah menjadi suami isteri pada 16 Disember 2006..kira-kira empat tahun sudah..

Saat sang suami tekun mendengar kalimat-kalimat yang dibacakan oleh tuan imam..


Lafaz keramat ijab qabul diucapkan..lebih afdal apabila abah sendiri mengendalikannya..


Dah sah jadi bini orang...hehehe

Bergambar kenang-kenangan atas pelamin ciptaanku sendiri..hehe..semuanya aku jahit, cantum dan touchup ikut suka aku..hehe..jimat belanja..cuma aku sewa kerusi ngan lampu jerk..kos RM 100...heheh..

Kita orang diapit oleh kedua-dua adik lelaki aku..sebelah kiri tu Awis..sebelah kanan tu Arul..yang kecik-kecik tu semua anak sedara aku..


Duduk dari kiri: Qoni, Hafiz, Aida, Alia, Ikwan, Amin, Ezam...


[kelakar ar muka korang masa ni.......]




Bersama ayah bonda...


Yang kelakarnya bila Qistina tengok gambar-gambar ni, dia tanya aku, umi mana Ina...hehehe..jenuh plak aku explain kat dia...Ina tak wujud lagin daaaa......hihi


1 comment:

  1. tina wujud hasil kasih sayang umi n ayah tina

    ReplyDelete