Patah sayap bertongkatkan paruh, namun gunung kudaki-kudaki jua!



Sunday, June 26, 2011

Diari Cuti Sekolah

Malam ni aku nak post aktiviti cuti sekolah hari tu..biar pun dah berlalu aku nak muatkan gak..hehe..dua minggu ni aku tak punya kesempatan nak update..ntah apa yang aku sibukkan pun aku tak tau...aduyaiii..
Hari pertama cuti; 28 Mei berada di Pantai Pasir Lanun, Mersing..bawa budak pengawas camping..sambil tu dapat mandi laut..layan sikecil tu..

Matahari terbenam di bumi mersing..


tunggul pokok

Tarikh: 3 Jun
Lokasi: Inderasempurna Resort, Kuantan
Alih-alih aku dah balik Pahang..Bawak bebudak semua swimming kat Inderasempurna..Tempat yang selamat untuk bebudak mandi..sampai tak nak naik

Tarikh: 4 Jun
Lokasi: Rumah baru Abang Man
Even: Majlis kesyukuran sempena masuk rumah baru


Tarikh: 7 Jun
Lokasi: Taman Tema Genting
Berkunjung ke Genting Highlands..wowww..sejuknya terutama kat Snow World..



haa..dah puas main jangan merengek lagi..


Bestnya cutiiiiiiiiiiiii....

No comments:

Post a Comment