Patah sayap bertongkatkan paruh, namun gunung kudaki-kudaki jua!



Saturday, May 21, 2011

Ini novel pertama yang aku baca seusai aku menyerahkan tesis kepada pihak UPM..Hampir dua tahun aku rasa dibelenggu dengan tugasan tersebut..akhirnya aku bebas..merdeka..yahoooo...heheheh..hakikatnya perjuangan belum berhenti..cuma aku ada sedikit kelapangan untuk membaca novel..hobi yang terpaksa aku lupakan kerana tuntutan lain yang lebih utama..


Tajuk: AKu Yang Kau Tinggalkan
Penulis: Alina Haizar
759 Mukasurat



Aku seronok membaca novel ini kerana aku seolah-olah terbang ke Paris dan seolah-olah turut menjelajah bandar Turin dan pelusuk Itali..Syabas kepada penulisnya..bilakah aku mampu menghasilkan novel sebegini?heheh...Wallhualam.. Apapun, terima kasih Kiroh sebab pinjamkan novel ini..

No comments:

Post a Comment